Gratis verzending
op orders boven €70,-

Veilig betalen
iDeal, Bancontact, MisterCash

Heeft u een vraag?
Bel: 0516 - 52 34 21

Bij klachten over onze dienstverlening.

Uiteraard hopen wij dat u tevreden bent als u supplementen bestelt bij VitaCijn, onverhoopt kan het toch zo zijn dat er iets verkeerd gaat. 

Behandeling van de klacht:

Onze klantenservice medewerkers zullen uw klacht zorgvuldig bekijken en streven ernaar om tot een juiste oplossing te komen.

E-mail: [email protected]

Bevestiging en reactie:

Na ontvangst van uw klacht sturen wij u een bevestiging. Binnen 48 uur na ontvangst zullen wij inhoudelijk op uw klacht reageren. Indien meer tijd nodig is, zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Externe bemiddeling:

Mocht u niet tevreden zijn met onze reactie, kunt u contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk, waar VitaCijn.nl bij is aangesloten.

Geschillencommissie (SGC):

Als de bemiddelingspoging niet tot een bevredigende oplossing leidt, bestaat de mogelijkheid om het geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Mogelijke hulp bij:

Bestelproces: Als u vragen heeft over het bestelproces en uw vragen niet beantwoord zijn op de klantenservice pagina, neem dan contact met ons op via de verstrekte contactgegevens.
Retourprocedure: Voor informatie over het retourneren van producten verwijzen wij u naar onze retourpagina en staan wij klaar om uw vragen te beantwoorden.
Problemen met PostNL: Indien er problemen zijn met de levering via PostNL, laat het ons weten. We doen ons uiterste best om samen met u tot een passende oplossing te komen.

Wij hechten waarde aan uw feedback en zullen er alles aan doen om eventuele problemen op te lossen. Uw tevredenheid is voor ons van groot belang.